19 stycznia 2019

Książki o kosmetykach DIY.

Książki z poradami i przepisami kosmetycznymi cieszą się ogromną popularnością wśród osób zaczynających swoją przygodę z naturalnymi,domowymi kosmetykami.
Jedne są lepiej napisane inne trochę gorzej,ale każda daje nowicjuszom gotowe przepisy,a o to najbardziej im chodzi ;) 
Tylko,że same przepisy to nie wszystko.
Nie gwarantują one tego,że powstanie dobry kosmetyk ani tego,że będzie on nam służył.
Najlepszą wiedzę zdobywa się popełniając błędy i naprawiając je.
Te książki naprowadzą na wiele ścieżek,często w mniejszym lub większym stopniu odpowiedzą na nurtujące Was pytania,ale pamiętajcie,to Wasze próby,Wasze "kombinowanie" z przepisami będzie najlepszym nauczycielem.Praktyka czyni mistrza ;)
Więc próbujcie,układajcie swoje receptury i cieszcie się własnoręcznie wymyślonym przepisem i gotowym kosmetykiem.
Nic nie daje większej satysfakcji niż zrobienie czegokolwiek samodzielnie od podstaw.

książki o kosmetykach DIY

Moja kolekcja książek może nie wygląda imponująco,ale zakupiłam je dopiero teraz,gdy 
mogę śmiało powiedzieć o sobie,że jestem średnio zaawansowana w robieniu własnych kosmetyków.
Kupiłam je nie z potrzeby wiedzy,choć tej jestem ciągle głodna i szukam jej gdzie się da,ale dlatego,że byłam ciekawa co w nich jest czego jeszcze nie wiem.
Ciekawość zaspokojona,wiedza skonfrontowana ;)

Początkującym polecam.Czytajcie i uczcie się :) 

Ja ciągle szukam swojego książkowego Graala ;)
Może w końcu uda mi się trafić na taką,która wywoła u mnie to wielkie WOW?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj